Konec příjmu žádostí do výzvy Aplikace se blíží: dotace na mzdy VaV týmů

Chci vědět víc

(Key) Account Manager/ka (celá ČR)

Do obchodního týmu hledáme zkušené kolegy/ně, kteří zajistí kompletní obchodní jednání se zástupci významných českých i nadnárodních společností převážně z výrobního odvětví či subjekty veřejného sektoru (obce, kraje, školy…). Nehledáme neodbytné prodavače hrnců, ale lidi, kteří chtějí budovat dlouhodobé a férové partnerství se svými klienty.

Co Vás u nás čeká?

  • zpracování příchozích poptávek a následná akvizice klientů,
  • aktivní účast na obchodních jednáních – identifikace klientových potřeb, konzultace podnikatelských záměrů a nabídka vhodného řešení,
  • vyjednávání s potenciálními i stávajícími klienty o cenových i smluvních podmínkách vzájemné spolupráce,
  • příprava a zpracování cenových nabídek jednotlivých služeb i připomínkování obchodních parametrů prodejních smluv s klienty
  • práce se stávajícími klienty společnosti,
  • spolupráce s marketingovým oddělením společnosti na obchodních kampaních a s projektovým oddělením na odborných konzultacích u klienta,
  • spoluvytváření obchodní strategie společnosti a podílení se na vytváření cenové politiky nových produktů a služeb.

Místo výkonu práce: svěřené regiony v rámci celé ČR s občasnými cestami do Prahy (včetně možnosti stálého místa v Praze s výjezdy do svěřené oblasti).

Co od Vás požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání,
  • praxe v oblasti B2B obchodu minimálně 2 roky, 
  • odolnost vůči stresu, pečlivost, silné vyjednávací i komunikační schopnosti, slušné vystupování, samostatnost, zodpovědnost a loajalitu,
  • flexibilitu, všeobecný přehled, otevřenost a chuť učit se novým věcem a sociální inteligenci
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič).

Výhodou

  • vhled do výrobního / průmyslového / IT / energetického prostředí a znalost české B2B scény,
  • zkušenosti při obchodní spolupráci s obcemi, kraji, školami či jinými subjekty veřejné správy,
  • prokazatelná praxe při budování dlouhodobých vztahů s klienty, a/nebo při získávání nových klientů,
  • orientace v problematice strukturálních fondů EU i jiných dotací pro soukromý a veřejný sektor a veřejných zakázek,
  • komunikativní angličtina a problem-solving mindset,
  • VŠ vzdělání.

Nabízíme:

  • zázemí přední poradenské firmy, mezi jejíž klienty patří nejvýznamnější ekonomické i veřejné subjekty v České republice,
  • mít prst na technologickém tepu doby vč. možnosti nahlédnout pod pokličku kapitánům českého průmyslu i garážovým inovátorům z různých ekonomických segmentů,
  • pestrou a smysluplnou práci s vysokou mírou samostatnosti, která českým firmám i veřejnému sektoru přináší nová pracovní místa, vysoce inovativní technologie nebo přispívá k ochraně životního prostředí
  • pracovní prostředí, kde „profesní růst“ není jen heslo na papíře,
  • prostor pro nové nápady a vlastní iniciativu,
  • volitelný začátek a konec pracovní doby (fixní pracovní doba od 9:00 do 14:00 hod.),
  • pravidelné výkonové bonusy nad rámec základní mzdy a možnost mimořádných odměn,
  • širokou řadu firemních benefitů (např. jazykové vzdělávání, neomezená dovolená, sick days, home office, zapůjčení služebního vozidla a další),
  • přátelskou, týmovou a uvolněnou atmosféru s orientací na profesionalitu a výsledky
  • práci na plný pracovní úvazek,
  • nástup možný ihned.

 

V případě zájmu zašlete svůj strukturovaný životopis včetně motivačního dopisu s odpověďmi na níže uvedené otázky panu Janu Pulchartovi na e-mailovou adresu kariera@enovation.cz.

  • Popište, proč a jakého svého největšího obchodního úspěchu si nejvíce ceníte.
  • Napište nám, jakou obchodní chybu jste udělali a jak jste se z ní poučili.

Mám zájem o tuto pozici

Všechny položky označené hvězdičkou * jsou povinné.