Čas běží: využijte dotace a předběhněte konkurenci

Chci vědět více

Digitální podnik – dotace na hardware i software pro služby a e-commerce

Uvažujete-li o digitalizaci ve firmě, je účast na tomto webináři skoro povinná. Dozvíte se, jak získat dotaci až 45 % třeba na výkonné servery, podnikový software, skladový systém nebo třeba QR čtečky. Webinář je určen pro zástupce malých a středních firem z oblasti služeb, obchodu a e-commerce i výroby.

  • Datum konání:
    4. 8. 2021

  • Čas konání:
    10:00 - 10:45

  • Typ:
    On-line webinář

  • Cena:
    zdarma

Digitalizace umožní vaší firmě rychleji růst a zároveň sníží vaše náklady i riziko lidské chyby. S dotací z evropského programu Digitální podnik zefektivníte své služby a logistiku, zvýšíte bezpečnost a propojíte oddělení mezi sebou. 

V programu můžete od podzimu čerpat podporu až 45 % na potřebný hardware & software při investici minimálně 2,5 milionu Kč. Zúčastněte se webináře a pomůžeme vám připravit bezchybný projekt s vysokou šancí na přidělení dotace.

Na webináři se dozvíte:

  • na co můžete získat dotaci z programu Digitální podnik (podnikové servery, kancelářský software a hardware, cloudové služby jako Adobe Photoshop, Office 365 nebo třeba bezpečnostní systémy),
  • hlavní i skryté podmínky dotačního programu, na kterých může vaše žádost ztroskotat,
  • jak připravit projekt s vysokou nadějí na úspěšné schválení, 
  • zkušenosti z praxe z firem, které už dotaci obdržely, 
  • praktické rady k administraci projektu a souvisejícím výběrovým řízením,
  • jak zajistit bezpečnou digitalizaci a zefektivnit práci s citlivými daty.

Kdo by se měl webináře zúčastnit:

  • malí a střední podnikatelé s provozovnou mimo území Prahy (sídlo firmy v Praze být může), kteří chtějí investovat minimálně 2,5 milionu Kč do nákupu hardwaru a softwaru,
  • investice by měla sloužit k výrazné digitalizaci nebo automatizaci procesů ve firmě.

Webinář je určený především pro firmy z oblasti:

  • velkoobchodu a e-commerce, 
  • skladování a logistiky,
  • stavebnictví a geodezie, 
  • účetnictví a daní,
  • potravinářství, 
  • vývoje softwaru a jiných odvětví IT,
  • činnosti bezpečnostních systémů,
  • pronájmu a půjčování aut,
  • veterinářství,
  • energetiky,
  • poštovních a kurýrních služeb a dalších.

Jak se webináře zúčastníte

  • Zaregistrujte se pomocí formuláře níže na této stránce. Kapacita je omezená, doporučujeme se registrovat co nejdříve.
  • Další instrukce vám po registraci zašleme do e-mailu. Nepotřebujete žádné speciální technické vybavení ani počítačové programy. Stačí pouze běžný počítač a připojení k internetu.
  • 4. srpna v 10:00 se na webinář připojte kliknutím na zaslaný odkaz –⁠ ať už z vaší kanceláře nebo třeba z domácího gauče.

Přihlaste se na náš webinář včas

Webinář bude interaktivní, na platformě ClickMeeting. V průběhu se můžete zapojit a konkrétně ptát na potřeby vaší firmy. Zodpovíme online všechny dotazy i po uplynutí základních 45 minut. 

Chci na webinář zdarma

 

Nevyhovuje vám čas konání nebo máte otázky, na které odpověď potřebujete znát již nyní?

Kontaktujte naše specialisty na dotace na tel. 800 190 163 nebo na adrese enovation@enovation.cz a domluvte si s nimi termín bezplatné individuální konzultace.

Lektoři tohoto semináře

  • Michaela  Horáková

    Michaela Horáková
    Consultant

    LinkedIn
  • Ing. Tomáš Sýkora

    Ing. Tomáš Sýkora
    Senior Consultant

    LinkedIn

Externí lektoři

  • Petr Ciprys

    Petr Ciprys
    Sales Manger, proID/MONET+

    LinkedIn