Čas běží: využijte dotace a předběhněte konkurenci

Chci vědět více

Bezplatný webinář: Digitální podnik – Získejte dotaci na nový hardware i software

Uvažujete-li o digitalizaci ve firmě, je účast na tomto webináři skoro povinná. Dozvíte se, jak získat dotaci až 45 % třeba na výkonné servery, podnikový software, skladový systém nebo třeba QR čtečky.

  • Datum konání:
    21. 4. 2021

  • Čas konání:
    10:00 - 10:45

  • Typ:
    On-line webinář

  • Cena:
    zdarma

Digitalizace ve firmách je ve 21. století nevyhnutelná. Společně s robotizací automatizuje procesy výroby, ve skladu i při péči o zákazníky. Výrazně tak snižuje riziko lidské chyby a prakticky ze dne na den vám začne vydělávat peníze. Zefektivníte totiž výrobu a logistiku, zvýšíte bezpečnost a propojíte oddělení mezi sebou. 

Tento přínos ještě zvýšíte, když potřebný hardware a software pořídíte levněji. Z evropského dotačního programu Digitální podnik můžete od května čerpat podporu až 45 % na potřebný HW&SW. Pomůžeme vám připravit bezchybný projekt.

Bezplatný webinář: Digitální podnik – Získejte dotaci na nový hardware i software

Na webináři se dozvíte:

  • na co můžete získat dotaci z programu Digitální podnik (podnikové servery, kancelářský software a hardware, skladový a bezpečnostní systém nebo třeba QR čtečky),
  • hlavní i skryté podmínky dotačního programu, na kterých může vaše žádost ztroskotat,
  • jak připravit projekt s vysokou nadějí na úspěšné schválení, 
  • zkušenosti z praxe z firem, které už dotaci obdržely, 
  • praktické rady k administraci projektu a souvisejícím výběrovým řízením.

Kdo by se měl webináře zúčastnit:

  • malí a střední podnikatelé s provozovnou mimo území Prahy (sídlo firmy v Praze být může),
  • žádat mohou firmy s prakticky jakýmkoli zaměřením.

Přihlaste se na náš webinář

Webinář bude interaktivní, na platformě ClickMeeting. V průběhu se můžete zapojit a konkrétně ptát na potřeby vaší firmy. Zodpovíme online všechny dotazy i po uplynutí základních 45 minut. 

Chci na webinář zdarma

 

Pro zúčastnění se webináře postupujte prosím následovně:

  • Registraci proveďte pomocí formuláře uvedeného níže na této stránce. Kapacita je omezená, doporučujeme se tedy registrovat nejlépe obratem.
  • Všechny další instrukce vám po přihlášení zašleme do vaší e-mailové schránky. Žádné speciální technické vybavení ani počítačové programy nejsou nutné. Stačí pouze běžný počítač a připojení k internetu.
  • 21. dubna v 10:00 se na webinář připojte prokliknutím námi zaslaného odkazu - ať už z vaší kanceláře nebo třeba gauče.

Nevyhovuje vám čas konání nebo máte otázky, na které odpověď potřebujete znát již nyní?

Kontaktujte naše specialisty na dotace na tel. 800 190 163 nebo na adrese enovation@enovation.cz a domluvte si s nimi termín bezplatné individuální konzultace.

Lektoři tohoto semináře

  • Ing. Růžena  Prokešová

    Ing. Růžena Prokešová
    Consultant

    LinkedIn
  • Ing. Tomáš Sýkora

    Ing. Tomáš Sýkora
    Senior Consultant

    LinkedIn