Inovace produktů, dotace na mzdy a nová testovací centra: jen do konce srpna

Chci vědět víc

Koordinátor marketingových projektů

(Nejen) online marketing v prostředí B2B. Zní to jako challenge? Čti dál.

Ty:

  • Máš zkušenosti s přípravou, vedením a vyhodnocováním marketingových projektů. Ideálně více najednou, a i v onlinu.
  • Rozumíš online marketingu, není ti cizí B2B segment a vidíš i za roh do oddělení obchodu.
  • Kromě standardních online marketingových disciplín (PPC, SEO, newslettery) jsi se už setkal/a třeba i s marketingem na LinkedInu, pořádal/a jsi webinář nebo školení a víš, jak službu postavit tak, aby zákazník nemohl říct „ne“. :)
  • Jsi samostatná/ý, dokážeš toho spoustu zařídit a vyřídit, ale umíš pracovat i v týmu.
  • Víš, že traffic není ani zdaleka všechno, kvalitní leady jsou víc.
  • Google Analytics je tvůj parťák a máš v něm pár oblíbených metrik, které kontroluješ vždycky ráno u první kávy.

My:

  • Jsme poradenská společnost složená ze 40 kolegů mezi dvacítkou a čtyřicítkou.
  • Našimi klienty jsou přední české i zahraniční firmy jako např. ŠKODA AUTO, CETIN, Y-soft, T-Mobile, Zentiva a desítky dalších.
  • Mimo covid období sedíme v nových kancelářích v pražském Karlíně, ale jestli občas radši pracuješ z kavárny nebo doma z gauče, stačí říct.
  • Věříme si a máme volnost. Zajímá nás kvalitně odvedená práce, ne to, jestli jsi v práci do večera nebo se ti oběd protáhne na dvě hodiny.
  • O svoje lidi se staráme –⁠ široká škála benefitů jako je občerstvení na pracovišti, sick days, neomezená dovolená, jazykové kurzy je samozřejmostí a na tom, že se budeš vzdělávat na špičkové úrovni, trváme.
  • Občas se družíme po práci na pivu (teď jen online) nebo při sportovních aktivitách, ale jestli jsi spíš samorost, nebudeme tlačit na pilu.

Co budeš dělat:

  • Koordinovat naše marketingové projekty (rozjíždět, vést, dotahovat, spouštět).
  • Komunikovat s ostatními členy marketingového týmu (online manažer, copywriter, evenťák aj.) i dalších týmů (zejména obchod a projektové oddělení) během přípravy, vedení a dotahování projektu.

Co se ještě hodí vědět:

  • Ideální scénář je, že najdeme interního člověka. Nebráníme se ale ani externí spolupráci.
  • Náš byznys je hodně pestrý –⁠ nebude to brnkačka, ale rozhodně ti u nás nehrozí stereotyp.
  • Zkušenosti jsou obrovské plus, ale rozhodující je pro nás talent.
  • Tvoje KPI se bude odvíjet od konkrétního projektu, typicky ale budeš hodnocená/ý za zvyšování poptávek, dokončení projektu (termín & kvalita), počet registrací na webu, konkrétní počet prodaných služeb aj.

Zaujali jsme Tě?

Pošli nám pár vět o sobě na kariera@enovation.cz

Mám zájem o tuto pozici

Všechny položky označené hvězdičkou * jsou povinné.