Poznej náš tým

Už víš, kdo je kdo? :)

.

.

.

.

.

.

.

.

No tak, ještě se snaž :)

.

.

.

.

.

 

.

.

.

Tak tady jsou výsledky a pár slov o nás

(1) Libor

 

Dělník marketingu, tělem a sestřihem připraven na krizi středního věku a důchod, duší mladistvý kacíř. Ve firmě mám na starost akvírovat leady pomocí emailových rozesílek. Každá kampaň je vlastně na půl synclá lež a polopravda. My kampaň vylžeme, obchod ji zasmluvní a projekťáci si ten průser případně slíznou za nás. Hodně času exportím věci z rejnetu, takže jsem neustále non-offline. Nemám rád, když má někdo vrtošivé připo, a tím nám komplikuje naše mkt tvořeníčko :)

Mám pocit, že su starý jak Bohdalka, jelikož si ještě pamatuju doby, kdy se dalo chodit na TRX nebo plavat na bazén. Od té doby, co žijeme v době covidové, však žiju se zlomeným srdcem, chlastám a jednoho dne mě to zabije. V každé kampani je podle mě klíčové, aby v obecné rovině proběhl konsensus.

(2) Linda

(Relativně) mladá, proaktivní mileniálka, která si libuje v marketování. V enovation se věnuje předpřípravě, přípravě i popřípravě kampaní, stará se o náš ejč ár marketing a instagramíček a občas vytvoří nějakou kejsku nebo uspořádá konferenci. V létě ráda surfuje na Slapech, v zimě skialpíčkuje po Krkonoších a všude s sebou tahá dvě přerostlý Dášenky. Když zrovna nejde ani jedno z toho, nachytřuje se z knížek nebo filozofuje nad sklenkou vína. Z globálního hlediska je ale její existence stále jen bazírováním na platformě humánního kompromisu.

(3) Martin

Jako externí copywriter připravuji pro marketing bohatou nabídku nepřeberného množství slov poskládaných do vět, ze které si vybere opravdu každý. Snažím se být víc než jen textař a poskytovat nadstandardní služby.Ve volném čase rád s knížkou vysedávám v kavárně u svého dvanáctého kafe, opravuji svůj psací stroj nebo v parku na lavičce skládám verše. Ostatně jako každý copywriter. Ne, jsem docela normální kluk z Ostravy žijící v Brně. A volného času jsem se nedávno rozhodl dobrovolně vzdát, protože ze mě na podzim bude otec. 

Na závěr můj oblíbený citát Blaise Pascala: „Omlouvám se za dlouhý dopis, neměl jsem čas napsat krátký“.

(4) Alex

Mamažerka, bydlenka, vařilka a zástupce generace Y. V duchu hesla „Dotace do každé rodiny!“ se snažím zviditelnit naši firmu nejen ve vodách těch internetů (které bych samozřejmě nejraději zakázala!). Mám prozákaznický přístup, jsem flexibilní a dynamická a mezi moje slabé stránky patří pracovitost a dochvilnost. Celý náš tým se snažím vést jako jednu velkou rodinu, což odpovídá i mým rodičovských schopnostem. Na jakém konci barevného spektra se v tomto umu nacházím, nechávám na posouzení všech zúčastněných.

(5) Duc [duk]

Banánové dítě a online markeťák v enovation. Od října minulého roku má na starosti údržbu a rozvoj webů, krmení firemního LinkedInu, ve spolupráci s agenturou připravuje PPC kampaně, dohlíží na průběžnou správu, optimalizaci a testování nových strategií. Baví ho také grafika. Jako třináctileté puberťačky na Tik Toku i on  dokáže prosedět dlouhé hodiny ve Photoshopu. Ve chvílích, kdy není online, rád zajde na dobré jídlo nebo něco sám uvaří. Ze sportu jsou to v posledních měsících už jen e-sporty a seriálové maratony na Netflixu.

(6) Lucka

Více než evenťák, tak trochu ajťák a rejža bez zkušeností. Jelikož miluji geografii, kterou jsem i vystudovala, zamířila jsem ke břehům eventového marketingu v enovation. Možná se ptáte, kde je spojitost? Kvůli okolnostem této doby jsou cestování a eventy jedna velká iluze. I tak se stále snažím plachtit po vlnách eventového prostředí a prozkoumávat nové možnosti pořádání webinářů a zaznamenávat do mapy úředničinu s nimi spojenou. Mou tvář lze spatřit i v prostorech eventového chameleona – enfora, které mám prej taky na starosti, říká šéfka. Ve svém volném čase ráda objevuji nepoznaná místa, a když to zrovna nejde, dělám to alespoň formou postcrossingu.

 

Pobavili jsme tě?

Snad se nám to povedlo. Dej nám klidně vědět, kolik kolegů jsi poznal správně. A těšíme se na představení dalších kolegů. 

facebook
Twitter logo
LinkedIn logo
Youtube logo

© enovation s.r.o. 2007-2025