Co je náplní práce:

  • Uvádění klientů do firmy, organizace meetingů,
  • administrativní a asistenční podpora všech zaměstnanců,
  • rezervace zasedacích místností,
  • zajištění příjemného prostředí pro zaměstnance – příprava občerstvení, udržování prostor v čistotě v průběhu dne,
  • občasné pochůzky – květinářství, prádelna, pošta,
  • v případě potřeby odbavování telefonů,
  • a řada dalších zajímavých úkolů.

Co je pro nás důležité:

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou,
  • flexibilita – hledáme kolegyně či kolegy, kteří pomohou naší recepční cca mezi 8. a 18. hodinou (konkrétní čas práce bude vždy záležet na společné dohodě),
  • příjemné a proklientské vystupování,
  • výborné organizační schopnosti,
  • pečlivost, přesnost, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost,
  • aktivní a pozitivní přístup k práci a zadaným úkolům,
  • výborná znalost práce na PC, zejména Microsoft Office (Excel, Word, Outlook).

Máme hodně, co nabízet:

  • Práce na DPP či DPČ,
  • variabilní pracovní doba, kterou můžeš sama ovlivnit,
  • zázemí dynamické a úspěšné firmy, mezi jejíž klienty patří nejvýznamnější ekonomické i veřejné subjekty v České republice,
  • možnost seberealizace, odborný a profesní růst,
  • přátelská a příjemná pracovní atmosféra,
  • prostor pro nové nápady a vlastní iniciativu,
  • pracoviště v nových a dopravně dostupných kancelářských prostorách v Karlíně (Rustonka R3),
  • sdílený služební automobil i pro soukromé účely.

Práce u nás tě zaujala a splňuješ požadavky?

Zašli CV včetně průvodního dopisu Honzovi Pulchartovi na kariera@enovation.cz. Možná si víc řekneme osobně.

facebook
Twitter logo
LinkedIn logo
Youtube logo

© enovation s.r.o. 2007-2025