Vašimi silnými stránkami jsou profesionalita, zkušenosti, organizace, nadšení, samostatnost a cit pro spokojenost zaměstnanců. Odpovědnosti za kompletní provozní agendu firmy se neděsíte. Jednotvárná práce by vás brzy udusila, milujete neustálý pohyb a každé nové zadání je pro vás výzvou k osobnímu rozvoji. Už nemarněte časem a nastupte k nám na novou pozici, která vám padne jako ulitá.

Co bude náplní vaší práce?

1. Organizační vize a provoz firmy: 

  • vedení, rozvoj a přímý dohled nad bezpečným a kvalitním provozem firmy, Office, recepcí a personalistikou,
  • analyzování interních procesů, hledání slabých míst a jejich vylepšování,
  • systém controllingu,
  • firemní technologie – IT (HW, SW, informační systémy), vozový park, vybavení Office, vedení, rozvoj kanceláře apod.,
  • nákup, správa, reklamace a obnova majetku, zodpovědnost za nakládání s provozními prostředky vč. komunikace a vyjednávání obchodních podmínek s dodavateli služeb a partnery,
  • provozní manuály a vnitřní předpisy, znalost legislativních povinností a zajišťování jejich dodržování,
  • CSR aktivity a firemní benefity.

2. Prostory:

  • tvorba kvalitního a zároveň příjemného pracovního prostředí, které v klientech vzbudí pozitivní první dojem.

3. Péče o zaměstnance, aby jim u nás bylo dobře:

  • hladká spolupráce týmů v rámci základního core-byznysu, každodenní profesionální komunikace se zaměstnanci a vedením a zajištění vnitřního obousměrného dialogu,
  • servis pro vedení společnosti,
  • teambuildingy a firemní akce,
  • nábory nových zaměstnanců (od inzerátu po finální výběr),
  • vstupní, výstupní i zaškolovací procesy zaměstnanců,
  • KPI svěřeného týmu.

A další nejen administrativní práce s řadou zajímavých úkolů a možností seberealizace.

Vy:

  • Máte minimálně bakaláře,
  • umíte práci COO v moderním kancelářském provozu (3 roky jste pracovali jako COO nebo 5 let na pozici Office Manažera) a již jste vedli tým,
  • k práci a zadaným úkolům se stavíte pozitivně a s vervou,
  • jste precizní, nechybí vám cit pro detail při správě a péči o prostory, kde vaše kreativita a nové nápady padnou na úrodnou půdu,
  • vaše vystupování je příjemné a proklientské,
  • jste absolutně samostatní při vedení bezproblémového a plynulého chodu kanceláře,
  • profesionálně znáte všechny firemní procesy a postupy,
  • organizační schopnosti, loajalita, flexibilita a time management jsou vaším druhým jménem,
  • pečlivost, přesnost, zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost a důslednost vám rozhodně nechybí,
  • levou zadní zkrotíte veškerou IT techniku v rámci kanceláří i našeho přilehlého eventového prostoru a hravě zvládáte také Microsoft Office (Excel, Word, Outlook),
  • kolegům, manažerům a vedení společnosti vstřícně a s ochotou pomůžete se zadanými úkoly,
  • umíte řídit auto i mluvit anglicky.

Žhavým kandidátem/kandidátkou rozhodně jste, pokud máte:

  • praxi na obdobné pozici,
  • zkušenosti ze zahraniční společnosti,
  • ambice stát se v brzké budoucnosti součástí vedení firmy.

A co za to?

  • Plný pracovní úvazek pro špičku v oboru, mezi jejíž klienty patří nejvýznamnější české podniky,
  • šéfa, který vám celé dny nebude stát s bičem za zády – místo toho bude trvat na vaší seberealizaci, odborném i pracovním růstu a samostatnosti,
  • zbrusu nové moderní pracoviště v Karlíně (na lince metra B blízko centra),
  • volnost – fixní pracovní doba je od 9 do 14, kdy budete vstávat nebo chodit domů si určíte vy sami,
  • neomezená dovolená a možnost občasné práce z domu,
  • výkonové odměny 4x ročně,
  • jazykové vzdělávání nebo například sdílený služební automobil i pro soukromé účely.

Práce u nás vás zaujala?

Zašlete své CV včetně průvodního dopisu Honzovi Pulchartovi na kariera@enovation.cz. Možná si víc řekneme osobně.

facebook
Twitter logo
LinkedIn logo
Youtube logo

© enovation s.r.o. 2007-2025