Chief Operations Officer (COO)
Pátráte po práci, která je stereotypní nudě na míle vzdálená? Máte v malíčku všechny firemní procesy a postupy i péči o zaměstnance? Víte, jak efektivně řídit provozní chod firmy, jak nastavit personální agendu, nebo uspořádat vztahy s dodavateli? Právě jste objevili svoji životní příležitost.
Vašimi silnými stránkami jsou profesionalita, zkušenosti, organizace, nadšení, samostatnost a cit pro spokojenost zaměstnanců. Odpovědnosti za kompletní provozní agendu firmy se neděsíte. Jednotvárná práce by vás brzy udusila, milujete neustálý pohyb a každé nové zadání je pro vás výzvou k osobnímu rozvoji. Už nemarněte časem a nastupte k nám na novou pozici, která vám padne jako ulitá.
Co bude náplní vaší práce?
1. Organizační vize a provoz firmy:
- vedení, rozvoj a přímý dohled nad bezpečným a kvalitním provozem firmy, Office, recepcí a personalistikou,
- analyzování interních procesů, hledání slabých míst a jejich vylepšování,
- systém controllingu,
- firemní technologie – IT (HW, SW, informační systémy), vozový park, vybavení Office, vedení, rozvoj kanceláře apod.,
- nákup, správa, reklamace a obnova majetku, zodpovědnost za nakládání s provozními prostředky vč. komunikace a vyjednávání obchodních podmínek s dodavateli služeb a partnery,
- provozní manuály a vnitřní předpisy, znalost legislativních povinností a zajišťování jejich dodržování,
- CSR aktivity a firemní benefity.
2. Prostory:
- tvorba kvalitního a zároveň příjemného pracovního prostředí, které v klientech vzbudí pozitivní první dojem.
3. Péče o zaměstnance, aby jim u nás bylo dobře:
- hladká spolupráce týmů v rámci základního core-byznysu, každodenní profesionální komunikace se zaměstnanci a vedením a zajištění vnitřního obousměrného dialogu,
- servis pro vedení společnosti,
- teambuildingy a firemní akce,
- nábory nových zaměstnanců (od inzerátu po finální výběr),
- vstupní, výstupní i zaškolovací procesy zaměstnanců,
- KPI svěřeného týmu.
A další nejen administrativní práce s řadou zajímavých úkolů a možností seberealizace.
Vy:
- Máte minimálně bakaláře,
- umíte práci COO v moderním kancelářském provozu (3 roky jste pracovali jako COO nebo 5 let na pozici Office Manažera) a již jste vedli tým,
- k práci a zadaným úkolům se stavíte pozitivně a s vervou,
- jste precizní, nechybí vám cit pro detail při správě a péči o prostory, kde vaše kreativita a nové nápady padnou na úrodnou půdu,
- vaše vystupování je příjemné a proklientské,
- jste absolutně samostatní při vedení bezproblémového a plynulého chodu kanceláře,
- profesionálně znáte všechny firemní procesy a postupy,
- organizační schopnosti, loajalita, flexibilita a time management jsou vaším druhým jménem,
- pečlivost, přesnost, zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost a důslednost vám rozhodně nechybí,
- levou zadní zkrotíte veškerou IT techniku v rámci kanceláří i našeho přilehlého eventového prostoru a hravě zvládáte také Microsoft Office (Excel, Word, Outlook),
- kolegům, manažerům a vedení společnosti vstřícně a s ochotou pomůžete se zadanými úkoly,
- umíte řídit auto i mluvit anglicky.
Žhavým kandidátem/kandidátkou rozhodně jste, pokud máte:
- praxi na obdobné pozici,
- zkušenosti ze zahraniční společnosti,
- ambice stát se v brzké budoucnosti součástí vedení firmy.
A co za to?
- Plný pracovní úvazek pro špičku v oboru, mezi jejíž klienty patří nejvýznamnější české podniky,
- šéfa, který vám celé dny nebude stát s bičem za zády – místo toho bude trvat na vaší seberealizaci, odborném i pracovním růstu a samostatnosti,
- zbrusu nové moderní pracoviště v Karlíně (na lince metra B blízko centra),
- volnost – fixní pracovní doba je od 9 do 14, kdy budete vstávat nebo chodit domů si určíte vy sami,
- neomezená dovolená a možnost občasné práce z domu,
- výkonové odměny 4x ročně,
- jazykové vzdělávání nebo například sdílený služební automobil i pro soukromé účely.
Práce u nás vás zaujala?
Zašlete své CV včetně průvodního dopisu Honzovi Pulchartovi na kariera@enovation.cz. Možná si víc řekneme osobně.