REACT-EU reaguje na krizi související s pandemii Covid-19. Velká část finančních prostředků tak směřuje do zdravotnictví, integrovaného záchraného systému, rozvoje a modernizace nemocnic a dalších pracovišť, které pečují o nejzranitelnější pacienty. Dále budou také podpořeny investice k zotavení se z pandemie a investice vedoucí k zelené ekonomice.
Hlavní oblasti podpory
Stavby, rekonstrukce a modernizace pracovišť v návaznosti na síť urgentních příjmů v lékařských oborech dle typu urgentního příjmu.
Pořízení přístrojového vybavení a technologií (zdravotnické techniky a zdravotnických prostředků) uvedených v Seznamu vybavení vč. stavebních úprav potřebných k uvedení do provozu.
Pracoviště a lékařské obory, které budou v rámci výzvy podpořeny:
Urgentní příjmy 1. typu
Anesteziologie a resuscitace (včetně operačních sálů a centrální sterilizace)
JIP, ARO, semiintenzivní péče
Radiologie a zobrazovací metody
Laboratoře
Chirurgie, ortopedie a traumatologie
Kardiologie a kardiochirurgie
Neurologie
Neurochirurgie
Vnitřní lékařství (interna) včetně pneumologie
Gynekologie včetně porodnictví
Popáleninová medicína
Dětské lékařství
Nukleární medicína
Cévní chirurgie
Kardiochirurgie, neurochirurgie a další dětské obory analogické k oborům definovaným pro dospělé pacienty
Urgentní příjmy 2. typu
Anesteziologie a resuscitace (včetně operačních sálů a centrální sterilizace)
JIP, ARO, semiintenzivní péče
Radiologie a zobrazovací metody
Laboratoře
Chirurgie, ortopedie a traumatologie
Vnitřní lékařství (interna) včetně pneumologie
Gynekologie včetně porodnictví
Nukleární medicína
Na co lze čerpat dotaci
Stavby a stavební práce:
výstavba, přístavba nebo nástavba nových objektů/pracovišť
stavební úpravy (rekonstrukce, modernizace, apod.) stávajících objektů/pracovišť
výdaje na prostory, které tvoří funkční celek s podporovanými pracovišti a jsou součástí stavby, např. chodby, balkony, výtahy, sociální zázemí, šatny, čekárny, sklady zdravotního materiálu (nelze podpořit samostatně bez výstavby, rekonstrukce nebo modernizace objektu/pracoviště)
budování a modernizace související inženýrské sítě (vodovod, kanalizace, plyn, elektrické vedení) v rámci stavby, která je součástí projektu a projektové dokumentace stavby
stavební úpravy potřebné k uvedení do provozu přístrojového vybavení a technologií (zdravotnické techniky a zdravotnických prostředků) uvedených v Seznamu vybavení
Přístrojové vybavení, zdravotnické prostředky, technologie a vybavení:
pořízení přístrojového vybavení a technologií (zdravotnické techniky a zdravotnických prostředků) uvedených v Seznamu vybavení
výdaje na technologie např. potrubní pošta, IT pokud je nezbytné pro instataci a provoz položek uvedených v Seznamu vybavení
výdaje na instruktáž personálu podle zákona č. 268/2014 Sb., o zdravotnických prostředcích, ve znění pozdějších předpisů
výdaje na spotřební materiál nezbytný k uvedení přístrojů a technologií do provozu
výdaje na vybavení prostor pro poskytování a zajišťování zdravotní péče, které tvoří funkční celek, např. vybavení, nábytek, technologické a technické vybavení
Další výdaje:
Další výdaje spojené s rozvojem daných pracovišť, např. technologie, nábytek i projektová dokumentace (stavba) nebo stavební dozor.
Kdo může dotaci získat
Subjekty poskytující veřejnou službu v oblasti zdravotní péče podle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování.
Poskytovatelé lůžkové péče zapojení ve standardizované síti urgentních příjmů.
Forma a výše podpory
Míra podpory činí 100 %. Podle typu urgentního příjmu dále platí následující podmínky:
Urgentní příjmy 1. typu
celkové způsobilé výdaje minimálně 50 mil. Kč a maximálně 500 mil. Kč na jeden projekt
žadatel může předložit max. 3 projekty
Urgentní příjmy 2. typu
celkové způsobilé výdaje minimálně 20 mil. Kč a maximálně 150 mil. Kč na jeden projekt
žadatel může předložit max. 1 projekty
Harmonogram
vyhlášení výzvy se očekává v 2. polovině dubna 2021
zahájení příjmu žádostí do 14 pracovních dnů od vyhlášení výzvy
Proč spolupracovat s námi
Ze 40 specialistů sestavíme tým na míru vaší firmě.
Umíme kombinovat různé zdroje financování a úspor.
Za 15 let jsme zpracovali přes 1 300 projektů v hodnotě 30 mld. Kč.
Buďte vždy první, kdo se dozví o nových možnostech financování a úspor
Souhlas se zasíláním newsletterů
Udělujete tímto souhlas enovation s.r.o., se sídlem Sokolovská 695/115b Rustonka - Budova R3, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ 27909751, zapsaná u Městského soudu v Praze soudu, oddíl C, vložka 125819 (dále jen „Správce“), aby jako správce osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), zpracovávala vaši emailovou adresu.
Emailová adresa bude zpracována za účelem zařazení do databáze pro zasílání obchodních sdělení a po dobu 3 let od udělení souhlasu, pokud tuto dobu neprodloužíte.
Souhlas se zpracováním lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu na adresu marketing@enovation.cz nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení. Zpětvzetí souhlasu bude mít za následek zastavení zasílání obchodních sdělení.
Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem, osobní údaje však pro něj mohou zpracovávat i tito zpracovatelé nebo třetí strany:
Commerce Media s.r.o., poskytovatel služby emailkampaně;
CRM Raynet;
SHERWOOD Digital a.s., správce webu a webhosting;
Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době Správce nevyužívá.
Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
vzít souhlas kdykoliv zpět,
požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů,
na přenositelnost údajů a právo požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením,
v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na společnost nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Máte zájem o dotace?
Kontaktujte náš tým specialistů, rádi vám se vším poradíme
Zpracování údajů při odeslání dotazu skrze kontaktní formulář
Společnost enovation s.r.o., se sídlem Sokolovská 695/115b Rustonka - Budova R3, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ 27909751, zapsaná u Městského soudu v Praze soudu, oddíl C, vložka 125819 (dále jen „Správce“) jako správce osobních údajů zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“) v případě vaší poptávky zboží nebo služeb prostřednictvím kontaktního formuláře následující osobní údaje:
firmu,
emailovou adresu,
telefonní číslo,
text zprávy.
Firmu, emailovou adresu, telefonní číslo a text zprávy je nutné zpracovat pro vytvoření nabídky služeb, jednání o této nabídce nebo za účelem odpovědi na Vámi vznesený dotaz. Takové zpracování umožňuje čl. 6. odst. 1 písm. b) Nařízení. Tyto osobní údaje budou Správcem zpracovávány po dobu jednání o uzavření smlouvy mezi vámi a Správcem, nejdéle 1 rok od vaší poptávky, pokud neudělíte souhlas k dalšímu zpracování.
Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem, osobní údaje však pro něj mohou zpracovávat i tito zpracovatelé nebo třetí strany:
Commerce Media s.r.o., poskytovatel služby emailkampaně;
CRM Microsoft Dynamics;
SHERWOOD Digital a.s., správce webu a webhosting;
Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době Správce nevyužívá.
Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů,
na přenositelnost údajů a právo požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením,
v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na společnost nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.