Náplň práce

  • Koordinace firemních HR aktivit (nábory, výběrová řízení, správa inzerátů),
  • spolupráce na tvorbě, realizaci, rozvoji a vyhodnocování firemní HR strategie,
  • plánování lidských zdrojů a organizace náborů,
  • zapojení do vstupních a výstupních procesů zaměstnanců,
  • reporting a vyhodnocování náborových dat,
  • příprava pracovně právních dokumentů,
  • rozvoj a vzdělávání, správa individuálních rozvojových programů,
  • zajištění péče o zaměstnance.

Co budeš potřebovat?

  • Minimálně 3 roky praxe v HR (výhodou zkušenost z poradenské firmy),
  • velmi dobré komunikativní a organizační schopnosti,
  • profesionální a slušné vystupování,
  • diskrétnost, loajalitu, důslednost, logické a analytické myšlení,
  • schopnost určovat priority a důležitost jednotlivých úkolů,
  • minimálně SŠ vzdělání s maturitou,
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni,
  • dobré znalosti práce s kancelářským balíkem Microsoft Office.

Co všechno získáš od nás? 

  • Zázemí jedné z největších českých poradenských firem zaměřených na dotace, mezi jejíž klienty patří významné české firmy i veřejné instituce,
  • pracoviště v nových a dopravně dostupných kancelářských prostorách v Karlíně (Rustonka R3),
  • nadprůměrnou odměnu a výkonové bonusy, širokou sadu firemních benefitů (hrazené jazykové vzdělávání, sick days, multisport karta, studijní volno),
  • notebook a mobilní telefon i pro soukromé účely,
  • sdílený služební automobil i pro soukromé účely,
  • zajímavou pracovní náplň s vysokou mírou samostatnosti,
  • možnost seberealizace, odborného a profesního růstu,
  • nástup od června nebo července 2022.

V případě zájmu nám na kariera@enovation.cz zašli životopis v českém jazyce a také průvodní motivační dopis, proč bychom na tuto pozici měli vybrat právě tebe.

facebook
Twitter logo
LinkedIn logo
Youtube logo

© enovation s.r.o. 2007-2025