Online Marketing Specialist
Baví tě online marketing? Čísla v Google Analytics pro tebe nejsou noční můrou a výrazy „Search console či Collabim“ nemusíš hledat v google a víš, k čemu slouží? Pokud ano - chceme tě do party.
Do našeho marketingového týmu hledáme kolegu, který nám pomůže naplňovat a tvořit online marketingovou strategii a bude bdít nad technickou stránkou našich webů. Pod tvá křídla bychom svěřili také dohled a komunikaci s digitální agenturou a dodavateli webových řešení.
Ty:
- Víš, co je klíčové slovo, meta description a jak díky nim posouvat web vzhůru ve vyhledávačích.
- Máš přehled o aktuálních online marketingových trendech a držíš s nimi krok.
- Víš, jak hlídat výsledky práce digitální agentury.
- Víš, co obnáší vytvoření nového webu.
- Máš marketingového ducha a dokážeš svou práci vnímat v kontextu celé marketingové komunikace.
- Dokážeš vyhodnocovat data v Google Analytics a dělat z nich relevantní závěry.
- Nebude to tvá první zkušenost s online marketingovými nástroji.
My:
- Jsme poradenská společnost složená ze 40 kolegů mezi dvacítkou a čtyřicítkou.
- Našimi klienty jsou přední české i zahraniční firmy jako např. Škoda Auto, CETIN, Y Soft, T-Mobile, Zentiva a desítky dalších.
- Sedíme v nových kancelářích v pražském Karlíně, ale jestli občas radši pracuješ z kavárny nebo doma z gauče, stačí říct.
- Věříme si a máme volnost. Zajímá nás kvalitně odvedená práce, ne to, jestli jsi v práci do večera nebo se ti oběd protáhne na dvě hodiny.
- O svoje lidi se staráme - široká škála benefitů je samozřejmostí a na tom, že se budeš vzdělávat na špičkové úrovni, v podstatě trváme.
- Občas se družíme po práci na pivu nebo sportovních aktivitách, ale jestli jsi spíš samorost, nebudeme tlačit na pilu.
Co se ještě hodí vědět:
- Ideální scénář je, že najdeme interního člověka. Nebráníme se ale ani externí spolupráci.
- Náš byznys je hodně pestrý - nebude to brnkačka, ale rozhodně ti u nás nehrozí stereotyp.
- Zkušenosti jsou obrovské plus, ale rozhodující je pro nás talent a chuť se posouvat.
Zaujalo Tě to? Místo nudného motivačního dopisu nám napiš, jaké 3 hlavní hodnoty by sis hlídal/a v rámci pravidelného PPC reportu od digitální agentury.
A CV se bude hodit taky.
Těšíme se