Interní copywriter
Copywriting a PR v B2B. Zní to jako Tvoje příští výzva? Čti dál.
Ty:
- Máš v malíčku všechna pravidla copywritingu a při psaní textů se jimi dokážeš řídit, ale taky je v pravou chvíli porušit.
- Umíš text nejen brilantně napsat, ale taky ho správnými kanály šířit světem.
- Víš, na co nezapomenout u webového copy.
- Víš, jak komunikovat s novináři a dodávat jim obsah, který potřebují.
- Umíš (nejen) při tvorbě textů spolupracovat s experty na jiné oblasti marketingu, ve kterých se ale aspoň rámcově sám/sama orientuješ.
My:
- Jsme poradenská společnost složená ze 40 kolegů mezi dvacítkou a čtyřicítkou.
- Našimi klienty jsou přední české i zahraniční firmy jako např. Škoda Auto, Cetin, Y-soft, T-Mobile, Zentiva a desítky dalších.
- Mimo covid období sedíme v nových kancelářích v pražském Karlíně, ale jestli občas radši pracuješ z kavárny nebo doma z gauče, stačí říct.
- Věříme si a máme volnost. Zajímá nás kvalitně odvedená práce, ne to, jestli jsi v práci do večera nebo se ti oběd protáhne na dvě hodiny.
- O svoje lidi se staráme - široká škála benefitů je samozřejmostí a na tom, že se budeš vzdělávat na špičkové úrovni, v podstatě trváme.
- Občas se družíme po práci na pivu (teď jen online:) nebo sportovních aktivitách, ale jestli jsi spíš samorost, nebudeme tlačit na pilu.
Co budeš dělat:
- Zajišťovat obsahový marketing k jednotlivým službám a produktům.
- Psát texty na weby, direct e-maily, články do médií a newslettery.
- Komunikovat s médii.
Co se ještě hodí vědět:
- Ideální scénář je, že najdeme interního člověka. Nebráníme se ale ani externí spolupráci.
- Náš byznys je hodně pestrý - nebude to brnkačka, ale rozhodně ti u nás nehrozí stereotyp.
- Zkušenosti jsou obrovské plus, ale rozhodující je pro nás talent.
Zní Ti to smysluplně? Místo motivačního dopisu nám pošli 3 věty o sobě. A CV se bude hodit taky. :)