Marketing Manager
(Nejen) online marketing v prostředí B2B. Zní to jako challenge? Čti dál.
V enovation si dobře uvědomujeme jakou mají dotace pověst. Protože se v nich pohybujeme už od roku 2007, tak víme, že mohou dávat smysl, pomáhat podnikům v rozvoji a financovat zajímavé technologické projekty, které by bez nich nespatřily světlo světa. Proto hledáme někoho, kdo nám pomůže představit obyvatelům ČR tuto světlejší stránku dotací.
Ty:
- Máš zkušenosti s přípravou, vedením a vyhodnocováním marketingových projektů. Ideálně více najednou a i v onlinu.
- Rozumíš online marketingu, není ti cizí B2B segment a vidíš i za roh do oddělení obchodu.
- Kromě standardních online marketingových disciplín (PPC, SEO, newslettery) jsi se už setkal/a třeba i s marketingem na LinkedInu, pořádal/a jsi webinář nebo školení a víš, jak službu postavit tak, aby zákazník nemohl říct „ne“. :)
- Jsi samostatná/ý, dokážeš toho spoustu zařídit a vyřídit, ale umíš pracovat i v týmu.
- Víš, že traffic není ani zdaleka všechno, kvalitní leady jsou víc.
My:
- Jsme poradenská společnost složená z 50 kolegů mezi dvacítkou a čtyřicítkou.
- Našimi klienty jsou přední české i zahraniční firmy jako např. ŠKODA AUTO, CETIN, Y-soft, T-Mobile, Zentiva a desítky dalších.
- Sedíme v nových kancelářích v pražském Karlíně, ale jestli občas radši pracuješ z kavárny nebo doma z gauče, stačí říct - remote working je u nás neomezený.
- Věříme si a máme volnost. Zajímá nás kvalitně odvedená práce, ne to, jestli jsi v práci do večera nebo se ti oběd protáhne na dvě hodiny.
- O svoje lidi se staráme – široká škála benefitů jako je občerstvení na pracovišti, sick days, neomezená dovolená i home office či jazykové kurzy jsou u nás samozřejmostí a na tom, že se budeš vzdělávat na špičkové úrovni, trváme.
- Občas se družíme po práci na pivu nebo při sportovních aktivitách, ale jestli jsi spíš samorost, nebudeme tlačit na pilu.
Co budeš dělat:
- Koordinovat naše marketingové projekty (rozjíždět, dotahovat i vést marketingovou komunikaci).
- Komunikovat s ostatními členy marketingového týmu (online manažer, copywriter, evenťák aj.) i dalších týmů (zejména obchod a projektové oddělení) během přípravy, vedení a dotahování projektu.
- Nebudeš přeposílač zadání a hlídač deadlinů – všechny marketingové materiály si vytváříme sami a ty přiložíš ruku k dílu.
- Kromě interního týmu budeš koordinovat spolupráci také s externími odborníky na PPC, SEO či webdesign nebo s PR agenturou. Díky tomu nahlédneš do jejich práce a získáš široký přesah.
- Osaháš si práci s pokročilou analytikou a nástroji, jako jsou PowerBI, Data Studio nebo nástroje na heatmapy.
Co se ještě hodí vědět:
- Ideální scénář je, že najdeme interního člověka. Nebráníme se ale ani externí spolupráci.
- Náš byznys je hodně pestrý – nebude to brnkačka, ale rozhodně ti u nás nehrozí stereotyp.
- Zkušenosti jsou obrovské plus, ale rozhodující je pro nás talent.
- Tvoje KPI se bude odvíjet od konkrétního projektu, typicky ale budeš hodnocená/ý za zvyšování poptávek, dokončení projektu (termín & kvalita), počet registrací na webu, konkrétní počet prodaných služeb aj.
Zaujali jsme Tě?
Pošli nám pár vět o sobě na kariera@enovation.cz