V rámci programu eGoverment je vyhlášeno několik výzev, které se liší podle místa realizace projektu.
8. výzva – MMR – kraj Karlovarský, Ústecký, Liberecký, Královéhradecký, Pardubický, Olomoucký, Moravskoslezský a Zlínský.
9. výzva – PR – kraj Středočeský, Jihočeský, Plzeňský, Vysočina a Jihomoravský. V případě žadatele Středočeského kraje a jeho organizací je přípustné místo realizace hl. m. Praha.
11. výzva – ČR – území celé ČR (organizace s celorepublikovou působností).
Základní údaje
Příjem žádostí: 17.10. 2022 - 28.2. 2023 ( u výzvy č.11 do 31.8. 2023).
Způsob hodnocení žádosti: průběžný.
Na co lze žádat dotaci
Elektronizace vybraných služeb veřejné správy;
Rozšíření propojeného datového fondu;
Integrace elektronických služeb veřejné správy a informací o službách veřejné správy na portál gov.cz;
Opatření vedoucí k intenzivnímu využívání existujících bezpečných systémů elektronické identifikace;
Publikace dat veřejné správy jako OpenData;
Automatizace zpracování digitálních dat (robotizace);
Jaká je výše dotace
Maximální výše celkových způsobilých výdajů vč. DPH: 50 000 000 Kč (u krajů MRR a PR).
Maximální výše celkových způsobilých výdajů vč. DPH: 450 000 000 Kč (ČR).
Kdo může dotaci získat
Organizační složky státu,
příspěvkové organizace organizačních složek státu,
státní organizace a státní podniky,
kraje,
organizace zřizované nebo zakládané kraji,
obce,
organizace zřizované nebo zakládané obcemi.
Na co lze dotace využít:
1) Přímé výdaje:
pořízení drobného hmotného majetku – HW s výjimkou koncových HW zařízení,
pořízení drobného nehmotného majetku – SW,
pořízení dlouhodobého hmotného majetku – HW s výjimkou koncových HW zařízení,
pořízení dlouhodobého nehmotného majetku – SW,
cloudová řešení (do doby ukončení realizace projektu),
výdaje na nákup a pořízení dat,
daň z přidané hodnoty.
2) Nepřímé výdaje:
dokumentace žádosti o podporu (př. příprava a zpracování žádosti o podporu a poradenství s tím spojené),
projektová dokumentace a dokumentace pro realizaci projektu ( př.: projektová dokumentace, odborné a znalecké posudk),
administrativní kapacity a řízení projektu (př.: externí služby související s realizací projektu),
poplatky a pojištění majetku pořízeného z dotace,
režijní, provozní a jiné náklady,
publicita projektu,
další náklady související s projektem.
Buďte vždy první, kdo se dozví o nových možnostech financování a úspor
Souhlas se zasíláním newsletterů
Udělujete tímto souhlas enovation s.r.o., se sídlem Sokolovská 695/115b Rustonka - Budova R3, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ 27909751, zapsaná u Městského soudu v Praze soudu, oddíl C, vložka 125819 (dále jen „Správce“), aby jako správce osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), zpracovávala vaši emailovou adresu.
Emailová adresa bude zpracována za účelem zařazení do databáze pro zasílání obchodních sdělení a po dobu 3 let od udělení souhlasu, pokud tuto dobu neprodloužíte.
Souhlas se zpracováním lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu na adresu marketing@enovation.cz nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení. Zpětvzetí souhlasu bude mít za následek zastavení zasílání obchodních sdělení.
Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem, osobní údaje však pro něj mohou zpracovávat i tito zpracovatelé nebo třetí strany:
Commerce Media s.r.o., poskytovatel služby emailkampaně;
CRM Raynet;
SHERWOOD Digital a.s., správce webu a webhosting;
Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době Správce nevyužívá.
Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
vzít souhlas kdykoliv zpět,
požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů,
na přenositelnost údajů a právo požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením,
v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na společnost nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Zpracování údajů při odeslání dotazu skrze kontaktní formulář
Společnost enovation s.r.o., se sídlem Sokolovská 695/115b Rustonka - Budova R3, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ 27909751, zapsaná u Městského soudu v Praze soudu, oddíl C, vložka 125819 (dále jen „Správce“) jako správce osobních údajů zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“) v případě vaší poptávky zboží nebo služeb prostřednictvím kontaktního formuláře následující osobní údaje:
firmu,
emailovou adresu,
telefonní číslo,
text zprávy.
Firmu, emailovou adresu, telefonní číslo a text zprávy je nutné zpracovat pro vytvoření nabídky služeb, jednání o této nabídce nebo za účelem odpovědi na Vámi vznesený dotaz. Takové zpracování umožňuje čl. 6. odst. 1 písm. b) Nařízení. Tyto osobní údaje budou Správcem zpracovávány po dobu jednání o uzavření smlouvy mezi vámi a Správcem, nejdéle 1 rok od vaší poptávky, pokud neudělíte souhlas k dalšímu zpracování.
Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem, osobní údaje však pro něj mohou zpracovávat i tito zpracovatelé nebo třetí strany:
Commerce Media s.r.o., poskytovatel služby emailkampaně;
CRM Microsoft Dynamics;
SHERWOOD Digital a.s., správce webu a webhosting;
Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době Správce nevyužívá.
Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů,
na přenositelnost údajů a právo požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením,
v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na společnost nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.