Dotační program Marketing
Dotační program Marketing, který je součástí operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OPPIK) přináší peníze na účast českých malých a středních podniků na mezinárodních veletrzích a výstavách.
Dotovaný projekt zahrnuje účast na mezinárodních akcích v následujících 3 letech od schválení dotace.
Nepropásněte aktuální dotační výzvy s dotací ve výši až 4 milionů.
Podmínky pro zisk dotace na marketing
- obor podnikání: zpracovatelský průmysl, ICT, věda a výzkum, stavebnictví, energetika, obchod, služby, těžba
- vhodně popsat potenciál tržní expanze na mezinárodních trzích (proč je vaše přítomnost nutná zrovna na daném veletrhu)
- dopad projektu mimo území hl.m. Prahy
Na co lze dotaci na marketing použít
Dotaci na marketing lze využít na náklady spojené s účastí na zahraničním veletrhu či výstavě, zejména pak na:
- pronájem výstavní plochy a stánku (pronájem, zařízení, grafický návrh stánku, výkresová dokumentace stánku, připojení k inženýrským sítím (voda, odpad, plyn, elektroinstalace, osvětlení, vzduchotechnika, požární bezpečnost), připojení k internetu, zařízení stánku (nábytek, promítací plátno, počítač, kuchyňské vybavení), vč. grafického zařízení stánku, montáž, instalace vystavovaných exponátů, demontáž)
- dopravu vystavovaných exponátů
- tvorbu propagačních materiálů
- povinné poplatky spojené s účastí na příslušné výstavě nebo veletrhu stanovené jejich organizátorem a služby spojené s provozem stánku, parkovné, vstupenky (online vouchery), vystavovatelské průkazy, povinné pojištění
Kolik na marketing získáte
- 0,2–4 milionů Kč na jeden projekt
- 50 % z vynaložených výdajů