Všechny náklady se musejí týkat výstav či veletrhů realizovaných v rámci daného projektu.
Nelze dotovat obecně reklamu, PR či marketing na daném trhu. Dále nejsou hrazeny
mj. doprava osob (letenky apod.) a ubytování.
Jaké jsou šance na zisk dotace do marketingu
Naše projekty měly v poslední výzvě úspěšnost 100 % (na rozdíl od ostatních projektů v tomto programu, které mají průměrnou úspěšnost 78 %*).
* Zdroj: Agentura pro podnikání a inovace, sledování čerpání alokace OP PIK
Vzorový projekt
Malá společnost vyrábějící umělecké skleněné předměty potřebovala rozšířit odbyt svých produktů na zahraničních trzích.

Pravidelně vystavovala na trzích v Německu, ale vzhledem k vysokým nákladům nebyla schopna účasti jinde po Evropě či dokonce mimo ni. Díky úspěšnému projektu v programu Marketing získala podporu 50 % na návrh, dopravu a pronájem stánku v Rakousku, Itálii a Číně a na přípravu tištěných propagačních materiálů. Díky tomu se jí podařilo navázat řadu dlouhodobých kontraktů.
Proč spolupracovat s námi
- Našim klientům přinášíme peníze z veřejných zdrojů, kombinujeme různé zdroje financování a šetříme jejich výdaje řízením nákladů. Vsázíme při tom na všestrannost služeb a individuální přístup ke každému projektu.
- máme dlouhodobě více než 90% úspěšnost všech žádostí o dotace,
- z více než 65 specialistů sestavíme tým na míru vaší firmě,
- umíme kombinovat různé zdroje financování a úspor,
- za 16 let jsme zpracovali přes 1700 projektů v hodnotě 38 mld. Kč.