REACT-EU umožňuje čerpat prostředky především v oblasti zdravotnictví, dále také na investice, které pomohou podpořit zotavení z krize v souvislosti s pandemií Covid-19 a přípravě ekologického, digitálního a odolného oživení hospodářství.
Základní informace
REACT-EU reaguje na krizi související s pandemii Covid-19. Velká část finančních prostředků směřuje do zdravotnictví, integrovaného záchraného systému, rozvoje a modernizace nemocnic a dalších pracovišť, které pečují o nejzranitelnější pacienty.
Pro vstupní mapování potřeb v Česku byly definovány 3 priority, a to kybernetická bezpečnost, boj s Covid-19 a rozvoj specializovaného přístrojového vybavení. Z Integrovaného regionálního operačního programu pak bude podpora konkrétně směřována na následující oblasti:
zdravotnictví (přístrojové vybavení, stavby a zdravotnická záchranná služba),
integrovaný záchranný systém,
infrastrukturu pro sociální služby a kabiny pro sportovce.
1. Zdravotnictví
Prioritní oblast A
Rozvoj a modernizace pracovišť v návaznosti na standardizovanou síť urgentních příjmů - JIP, ARO, operační sály, intervenční a diagnostická pracoviště.
očekávaná alokace až 10 mld. Kč
min. výše dotace 20 mil. Kč, max. výše dotace 500 mil. Kč
oprávněnými žadateli budou poskytovatelé lůžkové péče v rámci urgentního příjmu (UP) typu 1 a 2 dle určeného seznamu
způsobilými výdaji budou stavební práce (i údržba), pořízení investic ve formě dlouhodobého majetku (zdravotní technika jako jsou plicní ventilátory apod.), výdaje na instruktáž personálu spojená s pořizovanou technikou, spotřební materiál pro danou techniku i další vybavení (např. nábytek atp.)
Rozvoj a zvýšení odolnosti poskytovatelů péče o zvlášť ohrožené pacienty.
očekávaná alokace 6,9 mld. Kč
min. výše dotace 20 mil. Kč, max. výše dotace 250 mil. Kč na projekt (1 žadatel může získat až 350 mil. Kč)
oprávněnými žadateli budou poskytovatelé péče o nejvíce ohrožené skupiny pacientů
způsobilými výdaji budou stavební práce (i údržba), pořízení investic ve formě dlouhodobého majetku (zdravotní technika jako jsou plicní ventilátory apod.), výdaje na instruktáž personálu spojená s pořizovanou technikou, spotřební materiál pro danou techniku i další vybavení (např. nábytek atp.)
Zvýšení připravenosti zapojených do řešení hrozeb (laboratoře).
očekávaná alokace 2 mld. Kč
min. výše dotace 20 mil. Kč, max. výše dotace 250 mil. Kč na projekt (1 žadatel může získat až 350 mil. Kč)
oprávněnými žadateli budou poskytovatelé lůžkové péče v rámci urgentního příjmu (UP) 1 podle určeného seznamu, poskytovatelé lůžkové zdravotní péče v oboru infekční lékařství (cca 28 poskytovatelů dle seznamu ČLS JEP) a krajské hygienické stanice
způsobilými výdaji budou stavební práce (i údržba), pořízení investic ve formě dlouhodobého majetku (zdravotní technika jako jsou plicní ventilátory apod.), výdaje na instruktáž personálu spojená s pořizovanou technikou, spotřební materiál pro danou techniku i další vybavení (např. nábytek atp.)
Ze 40 specialistů sestavíme tým na míru vaší firmě.
Umíme kombinovat různé zdroje financování a úspor.
Za 14 let jsme zpracovali přes 1 300 projektů v hodnotě 30 mld. Kč.
Buďte vždy první, kdo se dozví o nových dotačních možnostech
Souhlas se zasíláním newsletterů
Udělujete tímto souhlas enovation s.r.o., se sídlem Sokolovská 695/115b Rustonka - Budova R3, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ 27909751, zapsaná u Městského soudu v Praze soudu, oddíl C, vložka 125819 (dále jen „Správce“), aby jako správce osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), zpracovávala vaši emailovou adresu.
Emailová adresa bude zpracována za účelem zařazení do databáze pro zasílání obchodních sdělení a po dobu 3 let od udělení souhlasu, pokud tuto dobu neprodloužíte.
Souhlas se zpracováním lze vzít kdykoliv zpět, a to například zasláním emailu na adresu marketing@enovation.cz nebo proklikem na odkaz v obchodním sdělení. Zpětvzetí souhlasu bude mít za následek zastavení zasílání obchodních sdělení.
Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem, osobní údaje však pro něj mohou zpracovávat i tito zpracovatelé nebo třetí strany:
Commerce Media s.r.o., poskytovatel služby emailkampaně;
CRM Raynet;
SHERWOOD Digital a.s., správce webu a webhosting;
Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době Správce nevyužívá.
Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
vzít souhlas kdykoliv zpět,
požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů,
na přenositelnost údajů a právo požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením,
v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na společnost nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Zpracování údajů při odeslání dotazu skrze kontaktní formulář
Společnost enovation s.r.o., se sídlem Sokolovská 695/115b Rustonka - Budova R3, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ 27909751, zapsaná u Městského soudu v Praze soudu, oddíl C, vložka 125819 (dále jen „Správce“) jako správce osobních údajů zpracovává ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“) v případě vaší poptávky zboží nebo služeb prostřednictvím kontaktního formuláře následující osobní údaje:
firmu,
emailovou adresu,
telefonní číslo,
text zprávy.
Firmu, emailovou adresu, telefonní číslo a text zprávy je nutné zpracovat pro vytvoření nabídky služeb, jednání o této nabídce nebo za účelem odpovědi na Vámi vznesený dotaz. Takové zpracování umožňuje čl. 6. odst. 1 písm. b) Nařízení. Tyto osobní údaje budou Správcem zpracovávány po dobu jednání o uzavření smlouvy mezi vámi a Správcem, nejdéle 1 rok od vaší poptávky, pokud neudělíte souhlas k dalšímu zpracování.
Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem, osobní údaje však pro něj mohou zpracovávat i tito zpracovatelé nebo třetí strany:
Commerce Media s.r.o., poskytovatel služby emailkampaně;
CRM Microsoft Dynamics;
SHERWOOD Digital a.s., správce webu a webhosting;
Případně další poskytovatelé zpracovatelských softwarů, služeb a aplikací, které však v současné době Správce nevyužívá.
Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:
požadovat po nás informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme,
vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování,
požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů,
na přenositelnost údajů a právo požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů,
na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením,
v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů obrátit se na společnost nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů.