Jak proběhl první jarní seminář – Podpořte růst svého podniku na téma hodnota firmy, a proč byste měli přijít na další
Brandový specialista se zkušenostmi z prezidentské kampaně, zkušený salesman ostřílený světovým obchodem a odborník na dotační výzvy. Takové bylo složení prvního semináře ze série Podpořte růst svého podniku. Přečtěte si krátké shrnutí semináře a přihlaste se k dalšímu semináři, které proběhne již příští týden – 1. 3.
23. 2. 2023
Dotace pro firmy
Martin Klčo: Proč byste měli začít definovat business za pomoci value propozice
Seminář otevřel marketingový stratég Martin Klčo z firmy Unicorn attacks. Martin Klčo má za sebou několik úspěšných kampaní, mimo jiné i pro úspěšného prezidentského kandidáta.
Prezentace na téma value propozice dala zúčastněným tipy, jak zvýšit hodnotu značky, která podpoří úspěch firmy a zabrání zbytečně vyhozeným penězům za marketing. Přednášku doplnily i konkrétní příklady, ze kterých se mohli návštěvníci inspirovat pro své vlastní projekty.
Michal Mička: Jak zlepšit obchod a proč bystě měli na obchodníka nahlížet jako na řešitele problému
Obchod není o ceně, ale spíše o užitku. Pokud zákazník chápe benefity produktu, je ochotný zaplatit vyšší cenu. Opět je důležité vědět, kdo je zákazníkem, kdo dělá rozhodnutí o i jaká je vaše cílová skupina, započal druhou přednášku zkušený obchodník Michal Mička.
Prezentace volně navázala na téma value propozice a shrnula obsáhlé téma obchodu i argumentace. Řeč padla na motivaci zákazníků, příběhy, které prodávávají v porovnání s holými daty i důvody, proč využívat CRM nebo Excel. Největší téma přednášky byla práce s cenou a role obchodníka z pohledu vztahu s potenciálním klientem. Svůj vstup následně uzavřel výčtem nejčastějších chyb obchodníků, kterým se vyhnout.
Alexandr Jakobe – jaké dotace mohou čerpat malé a středníky podniky a jak podat dotační žádost
Jaké dotace mohou malé a středí firmy využívat? Alexandr Jakobe představuje hrstku dotačních programů jako TREND, DOPRAVA, SIGMA a THÉTA.
Zmínka padla i na dotační výzvu Country for the future, ze které firmy dostanou až 50% dotaci a my v enovation máme vysokou úspěšnost v této výzvě.
Řečník vysvětlil, jakým způsobem fungují dotační výzvy pro výzkum a vývoj. Kdo může o dotace zažádat a na jaké výdaje je možné podporu čerpat. Příklady všech programů doplnily i příklady dotačních žádostí a zkušenosti z praxe.
Podvečer ukončila neformální zábava, dobré pohoštění a pozvánka na další termín semináře – 1.3., opět ve středu od 15:00.
Přihlaste se na náš seminář na téma škálování firmy 1. 3. 2023
Chci se přihlásit na seminář zdarma
Buďte vždy první, kdo se dozví o nových dotačních možnostech přímo pro vás
Máte zájem o dotace?
Kontaktuje náš tým specialistů. Rádi vám poradíme.