Schválení dotačního projektu je polovina úspěchu. Pro reálné získání dotace je důležitá především jeho bezchybná realizace.
Přenechejte zpracování administrativních úkonů profesionálům s mnohaletými zkušenostmi. Díky naší službě AfterCare můžete ušetřit čas vašich zaměstnanců. Zvýšíte efektivitu, snížíte náklady a především minimalizujete riziko chyb a nepřesností v předkládaných dokumentech.
Nemusíte se obávat krácení dotace na základě chyb a za porušení náročných administrativních povinností.
AfterCare zahrnuje veškeré administrativní úkony potřebné při procesu vydávání Rozhodnutí o poskytnutí dotace, realizace a udržitelnosti vašeho projektu.
Zjistíme aktuální stav vašeho projektu a seznámíme vás se všemi dotačními povinnostmi pro správnou realizaci projektu a následně i čerpání dotace.
Podle vašich podkladů připravíme kompletní žádost o platbu, na základě které vám bude vyplacena dotace:
Zpracujeme zprávy o vašem projektu a jeho průběhu:
Připravíme vám žádost ve vazbě na předepsané metodiky a procesy.
UŠETŘÍTE ČAS – Především ten váš a vašeho týmu, který se projektu zúčastní.
SNÍŽÍTE RIZIKA – Předejdete chybám a typickým nepřesnostem v odevzdávaných dokumentech.
ZLEPŠÍTE ADMINISTRATIVU – O efektivitu administrativních úkonů se postará náš tým odborníků. Vám se sníží náklady na zaměstnance a složitou administraci.
Administrací projektu celý dotační běh zdaleka nekončí. Následovat bude čerpání dotací a je třeba se připravit také na kontroly, které mají za úkol hlídat dodržování stanovených podmínek čerpání dotací. Asistence při kontrolách a metodická pomoc při nápravných opatřeních vzešlých z kontroly je další aktivitou, kterou vám v rámci dotační služby nabídneme a se kterou vám rádi pomůžeme.
Ing. Hynek Adamec, ředitel společnosti Saul informační systémy s.r.o.:
„Jsem rád, že jsem mohl s Vámi i Vašimi kolegy ze společnosti spolupracovat. Teď, zpětně, mohu jednoznačně říci, že to byla dobrá volba. Přijměte prosím rovněž mé díky za celé období naší spolupráce. Pokud budeme někdy zvažovat případný další dotační projekt, s důvěrou se na Vás obrátíme.“
Ing. Andrea Vajcová, Treasury - Head Office & Financial Manager společnosti AUFEER DESIGN, s.r.o.:
„V souvislosti s realizací našeho projektu bych Vám chtěla poděkovat za výborně odvedenou práci při administraci projektu, zajištění výběrových řízení i asistenci při kontrolách.“
Rádi vám pomůžeme. Kontaktujte nás.
RNDr. Martina Kopecká
AfterCare Manager